BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 16, 2009

arwah ..


salam..
ni saya nak cerita pasal kenapa arwah ibu saya dan arwah abang saya boleh meninggal...
memanh lah takdir allah tetapi nak cerita pasal apa? ..

arwah ibu saya meninggal sewaktu dia melahirkan adik bongsu saya .cerita nya bermula .sewaktu ibu saya melahirkan adik bongsu saya tidak ada apa-apa .tetapi selepas 1 jam ibu saya jadi macam sesak nafas .pastu ibu saya terus di masukkan ke wad i.c.u .doktor kata air ketumban masuk dalam saludarah .dah memang takdir allah s.w.t.dah tak boleh di tolak kan .selama 12 hari mak saya koma tau.selepas 12 hari mak saya koma mak saya dah meninggal dunia .saya rasa sekejap je .kalau allah kata sekali nak tarik nyawa seseorang pastu terus allah tarik cepat sangat kan....

ni pasal arwah abag saya pulak.dia meninggal kerana dia menahan nafas .doktor kata memang ada setengah bayi dia rasa macam dia duduk dalam perut ibu .so dia tahan nafas le... padahal dia baru berusia 1 bulan...
wassalamualaikum..

0 comments: