BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 19, 2009

cantik tak.?


assalamualaikum..
cantik tak blog saya .ayah saya yang tolong cari kan template dia .ayah saya cari kan template ini dekat pyzam .com cantik -cantik tau template dekat situ .sebab tu lah saya tak tau nak pilih yang mana tapi last kali ayah saya suruh ambil yang ini .template kakak -kakak dan abang saya pun ambil dekat pyzam jugak ..sebab semua cantik-cantik.kakak saya yang kedua pilih template lama sangat tau dia tak tau nak pilih mana satu boleh kata dia pilih template berejam tau.nasib baik saya ayah saya yang tolong pilih kan kalau saya pilih sendiri misti berejam jugak tau.cantik teramat cantik tau .kalau saya diberi pilihan saya nak ambil semuanya tau.
wassalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh..

0 comments: